Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Οι μουσουλμάνοι επιβάλουν τα ήθη τους...

Το άρθρο περιέχει σκληρές εικόνες, ακατάλληλες κάτω των 18 ετών. Βλέπετε με δική σας ευθύνη και μόνο.

Σύριος ισλαμιστής βεβηλώνει Χριστανικά ιερά άμφια και σύμβολα.

Γερμανία: Απαγορευμένο είναι πλέον το χοιρινό στους παιδικούς σταθμούς, χάριν των μουσουλμάνων. Μουσουλμάνοι ιδιοκτήτες δεν νοικιάζουν σπίτια και μαγαζιά σε όσους τρώνε χοιρινό!

Κίελο. Τα παραδοσιακά γερμανικά λουκάνικα currywurst ή τα βιενέζικα λουκάνικα ως μεσημεριανό αποτελούν πλέον παρελθόν στους δημόσιους παιδικούς σταθμούς. Ο λόγος: σε πολλούς παιδικούς σταθμούς υπάρχουν παιδιά από μουσουλμανικές οικογένειες, και καθώς, σύμφωνα με την ισλαμική πίστη, το χοιρινό θεωρείται «ακάθαρτο», η κατανάλωσή του δεν είναι «χαλάλ» (δεν επιτρέπεται) και συνεπώς απαγορεύεται.

Ιδιαίτερα στους παιδικούς σταθμούς της ανατολικής όχθης, όπου το ποσοστό των μουσουλμανόπαιδων είναι ιδιαίτερα υψηλό, τα κεφτεδάκια και τα λουκάνικα που προσφέρονται γίνονται αποκλειστικά από κοτόπουλο και βοδινό κρέας. «Γενικά δεν έχουμε χοιρινό, καθώς έχουμε πολλά παιδιά που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών. Υπήρξαν προσπάθειες να ενσωματωθεί στο μενού το χοιρινό κρέας, αλλά αυτό προκάλεσε ερεθισμούς μεταξύ των γονέων», επιβεβαιώνει η Regina Baumann, διευθύντρια του παιδικού σταθμού Marienwerder Straße στο Κίελο-Wellingdorf.

Επίσης υπήρχαν αντιρρήσεις για τα παϊδάκια και το σνίτσελ στη δυτική όχθη στο παιδικό σταθμό του Goethestraße. «Οι γονείς το ήθελαν αυτό. Διαφορετικά θα έπρεπε να μαγειρεύαμε επιπλέον για τα παιδιά των μουσουλμάνων», εξηγεί ο διευθυντής Oliver Kaiser, ο οποίος υπολογίζει ότι η αναλογία των μεταναστών είναι στο δέκα τοις εκατό μόνο.

Ο παιδικός σταθμός Sternschnuppe στο Gaarden απέναντι από τα ναυπηγεία της HDW είναι επίσης μια ζώνη απαλλαγμένη από χοιρινό, όπως είναι και ο Ευαγγελικός παιδικός σταθμός Michaelis στο Hassee. Προτού το ποσοστό των μουσουλμάνων παιδιών γίνει τόσο υψηλό, υπήρχαν «δύο γεύματα», υπενθυμίζει η Ulrike Krauel από τη διεύθυνση για τα σχολεία και τους παιδικούς σταθμούς.

Αλλά η απαγόρευση του χοιρινού δεν εφαρμόζεται μόνο στους παιδικούς σταθμούς. Τώρα φαίνεται ότι η ''αντι-λουκανική απαγόρευση'' παίζει επίσης έναν ρόλο στην αναζήτηση στέγης, καθώς όλο και περισσότερα σπίτια στη δυτική όχθη έχουν πλέον ιδιοκτήτες μουσουλμάνους. Σύμφωνα με πληροφορίες εφημερίδας, ένας Αφγανός ιδιοκτήτης κοντά στην αγορά Sultan στο Elisabethstraße προσφέρει σπίτια με την προϋπόθεση της μη κατανάλωσης χοιρινού κρέατος.

Λόγω της έλλειψης καταλυμάτων στη δυτική όχθη, η ''ρήτρα'' αυτή αντιπροσωπεύει μια γαστρονομική πρόκληση ειδικά για τους φοιτητές που αναζητούν κατάλυμα. Το πρόβλημα είναι το εξής: ενώ δεν είναι λίγοι οι πολιτικοί του Κίελου που στην μουσουλμανοκρατούμενη συνοικία του Gaarden είναι εναντίον ενός ορισμένου gentrification, (στα ελληνικά η λέξη αποδίδεται ως «εξευγενισμός» και εκφράζει τη διαδικασία, κατά την οποία οι φτωχές εργατικές συνοικίες στο κέντρο αγοράζονται από μεσοαστούς) οι νέοι ιδιοκτήτες, μέσω τέτοιων απαγορεύσεων, αποφεύγουν μια ανάμειξη της δομής του πληθυσμού.

Μέχρι τώρα η λεγόμενη «ισλαμική ρήτρα» προκάλεσε αντιπαραθέσεις κυρίως σε ενοικιάσεις εμπορικών ακινήτων σε όλη την Γερμανία. Τώρα οι μουσουλμάνοι εκεί επιζητούν να εφαρμόσουν αυτή την πρακτική ακόμη και σε σπίτια στο Gaarden. Αλλά σε αντίθεση με τις εμπορικές μισθώσεις, αυτός ο όρος δεν είναι νόμιμος, όπως επιβεβαιώνει ο Jochen Kiersch από τη Συνομοσπονδία ενοικιαστών του Κίελου: «Αυτό δεν επιτρέπεται και καθιστά μη έγκυρη την σύμβαση μίσθωσης».

Πηγή: Κόκκινος ουρανός

(Σχόλιο Εγκολπίου: Την ισλαμική τρομοκρατία κάποιοι μουσουλμάνοι την ονομάζουν ''σαρία'', δηλαδή θείος νόμος... Πάρτε μία γεύση με εικόνα. Το κομμένο χέρι κάποιου μουσουλμάνου που τιμωρήθηκε σύμφωνα με το κοράνι... Το δάκτυλο που δείχνει το κοράνι, μας υποδεικνύει το εδάφιο που κατοχυρώνει την θεία νομιμότητα για τον ακρωτηριασμό του ταλαίπωρου μουσουλμάνου-θύματος...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες