Δεν υπάρχει άλλος σίγουρος δρόμος σωτηρίας, εκτός από το να εξομολογείται ο καθένας σε πατέρες με πολλή διάκριση και από αυτούς να παίρνει οδηγίες για την αρετή και να μην ακολουθεί το δικό του θέλημα.

(Άγιος Ιωάννης Κασσιανός ο Ρωμαίος.)







Τούτον Δανιήλ υιόν ανθρώπου λέγει είναι, ερχόμενον πρός τον Πατέρα, και πάσαν την κρίσιν και την τιμήν παρ'εκείνου υποδεχόμενον

(Αποστολικαί Διαταγαί, Ε΄, ΧΧ 10, ΒΕΠ 2,92)
Αγία τριάδα


Εθεώρουν έως ότου θρόνοι ετέθησαν και παλαιός ημερών εκάθητο, και το ένδυμα αυτού λευκόν ωσεί χιών, και η θρίξ της κεφαλής αυτού ωσεί έριον καθαρόν... εθεώρουν εν οράματι της νυκτός και ιδού μετά των νεφελών του ουρανού ως υιός ανθρώπου ερχόμενος ην και έως του παλαιού των ημερών εφθασε...

(Δανιήλ Ζ', 9 και 14)



"Πιστεύοντες εις ένα Θεόν εν Τριάδι ανυμνούμενον, τας τιμίας Αυτού εικόνας ασπαζόμεθα."

(Πρακτικά εβδόμης Οικουμενικής συνόδου, Τόμος Β' σελ. 883)

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ιστορική και κριτική αναίρεσις του άρθρου, ''ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ'', μέρος ένατο.

http://www.patriarchatus.hu/agnekt_elemei/image002.jpg

 Ο Άγιος Νεκτάριος πνευματικός φίλος του Αγίου Ματθαίου. Επίσης τον χειροθέτησε Αρχιμανδρίτη και του έκανε δώρο το επιγονάτιο του.

Για την άλλη κατηγορία που τον ταλαιπώρησαν οι σύγχρονοί διώκτες του, ότι δήθεν μίλησε για απελευθέρωση της Κων/λεως και δικής του Πατριαρχείας στο θρόνο της, εξήγησε ότι πιστεύει τις προφητείες των πολλών Αγίων που μιλούν για απελευθέρωση της Βασιλεύουσας αλλά ουδέποτε ισχυρίστηκε πως θα γίνει Πατριάρχης, κλείνει γράφοντας πως όποιος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο να εμφανιστεί να το πεί. Κανείς εξ όσων γνωρίζουμε και πάλι δεν εμφανίστηκε ούτε να ζητήσει συγγνώμη για την συκοφαντία του, αλλά και κανείς δεν εμφανίστηκε να μαρτυρήσει δημοσίως ότι τον άκουσε να το λέει

Στην κατηγορία ότι χειροτόνησε Διακόνισσες, απαντά ότι δεν είναι Διακόνισσες αλλά φορούν τα άμφια που φορούν τα παπαδάκια που βοηθούν στο ιερό! Κάποιοι πίστεψαν την κατηγορία κάποιων άλλων, ότι οι Μοναχές με τα άμφια είναι Διακόνισσες. Ο Άγιος Νεκτάριος ο εν Αιγίνη χειροτόνησε Διακόνισσα την Μοναχή Μαγδαληνή στην Ι. Μονή Αγίας Τριάδος στην Αίγινα και έδωσε την ευλογία του να ντύνεται με τα άμφια και να τον βοηθάει στο Ιερό. Αργότερα η Μοναχή Μαγδαληνή έγινε η πρώτη Ηγουμένη της Ι. Μονής Κοιμήσεως Θεοτόκου Χρυσολεοντίσσης Αιγίνης. Η Διακόνισσα του Αγίου Νεκταρίου φορούσε και επιμανίκια, που σημαίνει ότι της έδωσε ο Άγιος Νεκτάριος τον ιερατικό βαθμό του Διακόνου, κάτι το οποίο μάλλον δεν έκανε ο Άγιος Ματθαίος ο οποίος δεν τους επέτρεπε να φέρουν επιμανίκια. Η Διακόνισσα Μαγδαληνή υπάρχει σε φωτογραφία με τα ιερατικά της άμφια στο βιβλίο ''ΣΥΝΤΟΜΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ, ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΜΟΝΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΧΡΥΣΟΛΕΟΝΤΙΣΣΗΣ ΑΙΓΙΝΗΣ'' της εκδόσεως του έτους 1994, στη σελίδα 12. Στο τελευταίο φύλλο γράφει, ΕΚΔΟΣΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΧΡΥΣΟΛΕΟΝΤΙΣΣΗΣ ΑΙΓΙΝΗΣ. Την παραθέτουμε αμέσως πιο κάτω. Μας είπαν πως σε εκδόσεις μεταγενέστερες δεν υπάρχει αυτή η φωτογραφία, εμείς έχουμε την έκδοση του έτους 1994 και δεν αναζητήσαμε να δούμε τί έχουν οι επόμενες.
 
 
 
Πάλι εδώ ισχύει το ότι εκείνος που καταγράφει γεγονότα εκκλησιαστικής ιστορίας πρέπει να είναι τόσο κατηρτισμένος ώστε να μην εξάγει άδικα συμπεράσματα για πρόσωπα, όπως για τον Άγιο Ματθαίο. Να μάθουμε λίγο εκκλησιαστική ιστορία όλοι μας, θα βοηθήσει να μην κάνουμε λάθος εκτιμήσεις, να μην κατηγορούμε αδίκως ρασοφόρους και μή.

Για την κατηγορία περί υπάρξεως Μοναχών που εξομολογούσαν τους λαϊκούς, απαντά πως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, αντιθέτως οι Μοναχοί βοηθούν στις επαφές που έχουν με τους προσκυνητές στις Μονές ή αλλαχού, ώστε να απευθυνθούν σε Ιερείς για να εξομολογηθούν.

Για τις υπόλοιπες κατηγορίες απαντά συνοπτικώς πως εφόσον ο Κυκλάδων Γερμανός τον θεωρούσε ειδωλολάτρη πως θα ήταν εφικτή η μεταξύ τους συνεργασία; Ακόμα τονίζει πως ο κάθε Επίσκοπος φαίνεται από τα κείμενα του.


Οι προσωπικές επιθέσεις κατά του Αγίου Ματθαίου, ακόμα κι αν ήταν δίκαιες και ιστορικώς βάσιμες δεν αναιρούν το γεγονός πως οι παλαιοημερολογίτες φλωριναίοι ''ΓΟΧ'' είναι χειροτονημένοι και από νεοημερολογίτη Επίσκοπο, άρα είναι παρακλάδι του νεοημερολογιτισμού. Δεν αναιρούν αυτές οι προσωπικές αναφορές, αναληθείς ελέω π. Αρσενίου Κοτέα, τα γεγονότα.

Διότι ακόμα και αν ήταν αληθή όσα έγραψαν και είπαν κατά του Αγίου Ματθαίου οι τότε εχθροί του, δεν αφορούν τον πιστό, αφού Η Εκκλησία μας διδάσκει ότι δεν θα δώσουμε λόγο για το αν ο Επίσκοπος μας είναι ανέντιμος, υπερήφανος, αν έχουν άρρωστη σχέση τα πνευματικά του παιδιά μαζί του κλπ... Αν εξαρτάτο η σωτηρία εκάστου από την ζωή των ρασοφόρων δεν θα είχαμε δίκαιο Θεό! Αν ίσχυε αυτό θα σκεπτόταν κάποιος, ''γιατί Ο Θεός να με δικάσει επειδή ο Επίσκοπος μου έτρωγε κρέας Μεγάλη Εβδομάδα; Γιατί Ο Θεός να με δικάσει επειδή ο Επίσκοπος μου είχε κλέψει το βιβλίο κάποιου Μοναχού και το τύπωσε με το όνομα του; Εγώ τί φταίω''; Τέτοια σχολαστική σκέψη δεν έχουν οι Ορθόδοξοι, η Ορθοδοξία μας δεν είναι δικανικό ιδεολόγημα. Δεν θα κριθούμε με βάση το τί έπραξε ο άλλος είτε ρασοφόρος είτε λαϊκός. Θα κριθούμε με βάση τις πράξεις μας και την πίστη μας.


Δεν υπάρχει κάποιος Κανόνας που να λέει ότι αν ο Επίσκοπος γράψει κάποια λάθη και τα αναιρέσει, τιμωρείται ο λαϊκός! Ούτε ο γράφων τιμωρείται αν μετανοήσει, αντιθέτως ηθικώς είναι προς τιμήν του που αποκήρυξε τα λάθη του. Εφόσον οι φλωριναίοι ''ΓΟΧ'' σε παλιότερες Εγκυκλίους τους θεωρούν τους νεοημερολογίτες εκτός Εκκλησίας πώς τους δέχονται για ψάλτες και συμπροσεύχονται μαζί τους και πώς τους μεταδίδουν τα μυστήρια τους;

Στην περίπτωση του Αγίου Ματθαίου δεν γράφτηκαν κάποια λάθη εκ μέρους του, αλλά και πάλι ταπεινώθηκε και έδωσε εξηγήσεις που για κάποιους ήταν μνημείο ανεντιμότητος... Ανέντιμο κατά την άποψη μας ήταν για τον Ταλαντίου Ακάκιο Παππά, το ότι ήρθε στην Ελλάδα μας χωρίς ''Πιστοποιητικόν Χειροτονίας'' αλλά φορούσε το Εγκόλπιον Επισκόπου και κρατούσε την ποιμαντική ράβδο. Ανέντιμο ήταν το ότι ποτέ δεν ζήτησε μία συγγνώμη για τον σκανδαλισμό που έφερε στη Πατρίδα μας. Ανέντιμο κατά την άποψη μας ήταν το ότι έδιναν οι φλωριναίοι Επίσκοποι Εγκυκλίους στη δημοσιότητα περί μη κοινωνίας μετά των νεοημερολογιτών, αλλά ποτέ δεν τηρήθηκαν οι Εγκύκλιοι. Μία συγγνώμη δεν ζήτησε ποτέ κανείς τους.

Το μόνο που ακούγεται μονίμως από τον χώρο των φλωριναίων ''ΓΟΧ'' είναι δικαιολογίες. Το ότι ο Άγιος Ματθαίος ζητούσε συγγνώμη ακόμα κι όταν δεν έφταιγε για την σωτηρία έστω μίας ψυχής ήταν ντροπιαστικό; Ευτυχώς που υπήρξε αυτό το διαμάντι που λέγεται Άγιος Ματθαίος ο Μυροβλήτης. Διότι νεοημερολογίτες αδελφοί μας, μελετημένοι στο παλαιοημερολογίτικο θέμα, δυστυχώς έχουν να πουν για τις αλληκοκαθαιρέσεις μεταξύ φλωριναίων Επισκόπων, την εκλογή του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου το 1986 ενώ ο προηγούμενος, ο Αρχ/πος Αυξέντιος καθαιρέθηκε αδίκως, τις κρυφές χειτοτονίες Επισκόπων ερήμην του Αρχιεπισκόπου τους Αυξεντίου το 1979, που είναι ανύπαρκτες με βάση το Κανονικό Δίκαιο, τα γεγονότα της Χαλκίδος, τις χειροτονίες Επισκόπων κατά παράβασην του ορίου ηλικίας, τις τρεις αναχειροτονίες Ιερέων και άλλα τραγικά του χώρου των φλωριναίων αδελφών μας.

Είναι μεγάλη αντίφαση και αυτοαναίρεση να λέει κάποιος από την μία, η εκκλησία του νέου ημερ/γίου είναι σχισματική και από την άλλη να κοινωνεί τα μέλη της.

Οπότε, επειδή σε όλα αυτά δεν έχουν απολύτως τίποτα να απαντήσουν οι φλωριναίοι ''ΓΟΧ'', είπαν να ασχοληθούν κάποιοι με τον Άγιο Ματθαίο, ο οποίος ήταν εκείνος που έμεινε σταθερός στην Ομολογία του εξ αρχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζητηση

Αναγνώστες